İş Ortaklarımız
TURKCELL
MICROSOFT

Türkiye’de GSM temelli mobil iletişim, Şubat 1994′te Turkcell’in hizmete girmesiyle başladı. 27 Nisan 1998′de T.C. Ulaştırma Bakanlığı ile 25 yıllık GSM lisans anlaşması imzalayan Turkcell, abonelerine sunduğu mobil ses ve veri iletişimine dayalı hizmetlerin çeşitliliğini, kalitesini ve buna bağlı olarak abone sayısını da artırarak gelişimini sürdürmüştür.

Turkcell kurulduğu günden bu yana 31 Aralık 2010 itibarıyla, 2G ve 3G lisans bedelleri dahil olarak Türkiye’de 9,1 milyar Amerikan Doları yatırım yapmıştır. 31 Aralık 2010 itibarıyla 33,5 milyon aboneye sahip Turkcell sadece Türkiye’nin lider iletişim ve teknoloji operatörü olmakla kalmayıp, Avrupa’nın da abone bazında en büyük üçüncü GSM operatöründen biri olma başarısına ulaşmıştır. Hisseleri 11 Temmuz 2000′de Borsa İstanbul A.Ş (BIST) ve New York Stock Exchange’de (NYSE) eşzamanlı olarak işlem görmeye başlayan Turkcell, NYSE’ye kote olan ilk ve tek Türk şirketi unvanını kazanmıştır.

Turkcell’in yurt dışında da yatırımları bulunmaktadır. Turkcell’in Fintur aracılığıyla sahip olduğu Azerbaycan, Kazakistan, Gürcistan ve Moldova’daki iştirakleri 31 Aralık 2010 itibarıyla 15,9 milyon aboneye, Kuzey Kıbrıs’taki iştiraki ise yaklaşık 400 bin aboneye ulaşmıştır. Turkcell’in Ukrayna’da çoğunluk hissesine sahip olduğu Astelit şirketi life:) markası ile Şubat 2005′de GSM hizmetleri vermeye başlamıştır. life:) 31 Aralık 2010 itibarıyla 9,1 milyon aboneye sahiptir. Turkcell’in Belarus’ta %80 hissesine sahip olduğu Best ise 31 Aralık 2010 itibarıyla 1,5 milyon aboneye sahiptir. Turkcell geniş kapsama alanı ve yurt dışında kullanım hizmetlerinin yaygınlığıyla abonelerine Türkiye’nin her yerinden ve dünyanın dört bir yanından mobil iletişim hizmetlerine erişim olanağı sunmaktadır.

Turkcell, gerçekleştirdiği yatırımlarla Türkiye’de nüfusu 1,000′in üzerindeki yerleşim merkezlerinin tamamını kapsama alanı altına almıştır. 1 Şubat 2011 itibariyle 3G’de 110 ülkeden 203 operatörle yaptığı anlaşmalar sonucu yurt dışında kullanımda dünyanın önde gelen operatörleri arasında yer alan Turkcell, ayrıca, GPRS dolaşımında 165 ülkeden 465 operatörle yaptığı anlaşmalarla bu alanda dünyada sayılı operatörlerden biridir.

Turkcell

“Teleport Turkcell hizmeti ile birlikte verilen toplu mesajlaşma hizmeti Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş. ad ve hesabına verilmektedir.”


Microsoft Türkiye, 1993 yılında altı kişiyle başladığı uzun maratonda, bugün 350’ye yakın çalışanıyla birlikte koşuyor.

Türkiye, aynı zamanda 79 ülkenin bulunduğu Microsoft Orta Doğu ve Afrika Bölgesi’nin de merkezi olarak yer alıyor. Microsoft, Türkiye’de de kurumlar ve bireylerin yeni ve önde olabilmeleri için, bilişimin tüm dünyada olduğu gibi, ülkemizde de en fazla yatırım yapılan alanlardan biri olması gerektiğine inanıyor.

Kurulduğu günden bu yana yerelleştirme çalışmalarının yanı sıra eğitim, destek, çözüm ve güvenlik konularında da kapsamlı faaliyetler yürüten Microsoft Türkiye, yazılımlarıyla insanları ‘her zaman, her yerden ve her cihazdan’ bilgiyle buluşturuyor.Her bireye ve her ölçekteki şirketin farklı ihtiyaçlarına cevap verebilen Bulut Bilişim çözümleri ile bilgi teknolojilerinin yaygınlaşmasını hedefliyor.

Microsoft Türkiye, 10 bini aşkın bilişim şirketinden oluşan ekosistemiyle Türkiye’nin bilişim gücü olmaya devam ediyor.

TURKCELL

Türkiye’de GSM temelli mobil iletişim, Şubat 1994′te Turkcell’in hizmete girmesiyle başladı. 27 Nisan 1998′de T.C. Ulaştırma Bakanlığı ile 25 yıllık GSM lisans anlaşması imzalayan Turkcell, abonelerine sunduğu mobil ses ve veri iletişimine dayalı hizmetlerin çeşitliliğini, kalitesini ve buna bağlı olarak abone sayısını da artırarak gelişimini sürdürmüştür.

Turkcell kurulduğu günden bu yana 31 Aralık 2010 itibarıyla, 2G ve 3G lisans bedelleri dahil olarak Türkiye’de 9,1 milyar Amerikan Doları yatırım yapmıştır. 31 Aralık 2010 itibarıyla 33,5 milyon aboneye sahip Turkcell sadece Türkiye’nin lider iletişim ve teknoloji operatörü olmakla kalmayıp, Avrupa’nın da abone bazında en büyük üçüncü GSM operatöründen biri olma başarısına ulaşmıştır. Hisseleri 11 Temmuz 2000′de Borsa İstanbul A.Ş (BIST) ve New York Stock Exchange’de (NYSE) eşzamanlı olarak işlem görmeye başlayan Turkcell, NYSE’ye kote olan ilk ve tek Türk şirketi unvanını kazanmıştır.

Turkcell’in yurt dışında da yatırımları bulunmaktadır. Turkcell’in Fintur aracılığıyla sahip olduğu Azerbaycan, Kazakistan, Gürcistan ve Moldova’daki iştirakleri 31 Aralık 2010 itibarıyla 15,9 milyon aboneye, Kuzey Kıbrıs’taki iştiraki ise yaklaşık 400 bin aboneye ulaşmıştır. Turkcell’in Ukrayna’da çoğunluk hissesine sahip olduğu Astelit şirketi life:) markası ile Şubat 2005′de GSM hizmetleri vermeye başlamıştır. life:) 31 Aralık 2010 itibarıyla 9,1 milyon aboneye sahiptir. Turkcell’in Belarus’ta %80 hissesine sahip olduğu Best ise 31 Aralık 2010 itibarıyla 1,5 milyon aboneye sahiptir. Turkcell geniş kapsama alanı ve yurt dışında kullanım hizmetlerinin yaygınlığıyla abonelerine Türkiye’nin her yerinden ve dünyanın dört bir yanından mobil iletişim hizmetlerine erişim olanağı sunmaktadır.

Turkcell, gerçekleştirdiği yatırımlarla Türkiye’de nüfusu 1,000′in üzerindeki yerleşim merkezlerinin tamamını kapsama alanı altına almıştır. 1 Şubat 2011 itibariyle 3G’de 110 ülkeden 203 operatörle yaptığı anlaşmalar sonucu yurt dışında kullanımda dünyanın önde gelen operatörleri arasında yer alan Turkcell, ayrıca, GPRS dolaşımında 165 ülkeden 465 operatörle yaptığı anlaşmalarla bu alanda dünyada sayılı operatörlerden biridir.

Turkcell

“Teleport Turkcell hizmeti ile birlikte verilen toplu mesajlaşma hizmeti Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş. ad ve hesabına verilmektedir.”


MICROSFT

Microsoft Türkiye, 1993 yılında altı kişiyle başladığı uzun maratonda, bugün 350’ye yakın çalışanıyla birlikte koşuyor.

Türkiye, aynı zamanda 79 ülkenin bulunduğu Microsoft Orta Doğu ve Afrika Bölgesi’nin de merkezi olarak yer alıyor. Microsoft, Türkiye’de de kurumlar ve bireylerin yeni ve önde olabilmeleri için, bilişimin tüm dünyada olduğu gibi, ülkemizde de en fazla yatırım yapılan alanlardan biri olması gerektiğine inanıyor.

Kurulduğu günden bu yana yerelleştirme çalışmalarının yanı sıra eğitim, destek, çözüm ve güvenlik konularında da kapsamlı faaliyetler yürüten Microsoft Türkiye, yazılımlarıyla insanları ‘her zaman, her yerden ve her cihazdan’ bilgiyle buluşturuyor.Her bireye ve her ölçekteki şirketin farklı ihtiyaçlarına cevap verebilen Bulut Bilişim çözümleri ile bilgi teknolojilerinin yaygınlaşmasını hedefliyor.

Microsoft Türkiye, 10 bini aşkın bilişim şirketinden oluşan ekosistemiyle Türkiye’nin bilişim gücü olmaya devam ediyor.